کامپیوتر و کردستان
برای جاودانگی کردستان

Main My profile designer
در باره ي ما

وبلاگ رامان (برنامه نویس جاوا)
پيوند روزانه
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
:: تمام پيوندها ::
جستجو در سايت
"لطفا از کلمات کليدي براي جستجو استفاده کنيد !!!


طراح قالب

Www.LoxBlog.Com
آموزش جاوا- جلسه اول

از خیلی وقت پیش دلم می خواست یه سری آموزش های جاوا یا پایتون رو بزارم ولی کمبود وقت اجازه این کار رو به من نمی داد. از امروز این کار را شروع کرده ام و جلسه اول آن را ساختم. البته این آموزش ها شامل یک فایل فشره می شوند که آن هم چند فایل صوتی و یک یا چند سورس کد جاوا رو شامل می شه.
اول سورس کدهای جاوا رو از فشردگی خارج نموده و آنها را در پوشه پروژه خود کپی کنید (معمولا پوشه ای به نام src) هستش. و بعد اول یه نگاهی به سورس ها بندازید و از فایل های صوتی استفاده کنید که خط به خط سورس کد ها رو توضیح دادم.

به ادامه مطلب بروید....

                 


:. ادامه مطلب .:

نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |یک شنبه 4 تير 1391برچسب:آموزش رایگان جاوا,|


بهترین سایت برای دانلود بهترینهای ویدئو و موزیک کردی

این سایت یکی از بهترین سایت های دانلود موزیک و کلیپهای کردی از بهترین خوانندگان کرد مثل فرمیسک و عزیز ویسی و خیلی از خوانندگان مشهور.

اگه کلیپهای این سایت رو از دست بدید واقعا ضرر کردید. مخصوصا اگه واردش شدید حتما آهنگ "ھۆنه رمه ند" (هنرمند) فرمیسک رو دانلود کنید که زیر نویس فارسی رو هم داره. به نظر من این آهنگ واقعا قشنگه.

فقط برای حمایت از این وبسایت و فعالیت هاش روی لینک های تبلیغاتی اطرافش کلیک کنید.

                                                   www.kurdi.in

                                                       




نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |یک شنبه 4 تير 1391برچسب:آهنگ کردی - کلیپ های کردی,,,,,|


لینوکس کامند شل

راستش نمیدونم چرا دارم این کار رو می کنم ولی امروز هم می خوام چند تا دستور ساده لینوکس رو آموزش بدم(توجه کنید که لینوکس مثل ویندوز نیست که به کار با خط فرمان نیاز نداشته باشه و اگه می خواین کاربر حرفه ای لینوکس بشید باید حتما لینوکس شل اسکریپ رو بلد باشید ).

su

این اولین دستوره . فقط توجه کنید که bash به بزرگ و کوچک بودن حروف کاملا حساسه مثلا Su کار نمیکنه. اگه شک دارید این دستورات رو کپی و paste  کنید.

کاربرد su: از این دستور برای ورود به بخش کاربر ریشه استفاده میشه که میتونه تمام فایل ها رو هم بخونه هم اجرا کنه هم پاک کنه. بعد از تایپ کردن دستور باید پسوورد ورود به بخش root  رو وارد کنید.(اگه داخل شبکه هستید احتمالا نمیتونید به این بخش دسترسی پیدا کنید.)

 



نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:,|


python

سلام خدمت دوستان عزیز و گرامی خودم. از مزخرف بودن این وبلاگ و مطالبش از شما طلب بخشش رو دارم چون رمز ورود و نام کاربری ورود به بخش مدیریت وبلاگ رو یه دوجین آدم دارند!

از همین حالا تصمیم گرفتم که به صورت جدی آموزش های زبان برنامه نویسی Python و فریم ورک مشهور تحت وب اون یعنی Django رو بزارم ولی با توجه به اینکه هنوز امتحانام تموم نشده. ممکنه که از 2 یا سه روز دیگه شروع به این کار کنم.

اگه واقعا به برنامه نویسی اپن سورس علاقمند هستید پیشنهاد اول و آخر من به شما پایتون هست. البته اگه جاوا هم بلد باشید که میشه نور علی نور و از خیر و برکات موس و کی بورد به خوبی بهره مند خواهید شد...

برای شروع شما باید حداقل یه کتاب کاغذی( یه کتاب واقعی) و چند تا (هر چه بیشتر بهتر) pdf آموزش پایتون رو گیر بیارید. فرقی هم نمیکنه که فارسی باشه یا زبان اصلی چون اگه انگلیسی هم باشه اون قدر سخت نیستش که نتونید بفهمید چی نوشته یا معنیش رو متوجه نشید! برای مثال این کتاب ها رو پیشنهاد میکنم:

thinking in python 3.2

think python 3.2

programming in python 3.2

diving into python

rapid application development with python and pyQt

و چند تا کتاب دیگه که اگه نسخه کاغذیش گیر نیومد نسخه pdf رو تو اینترنت می تونید پیدا کنید...

و از همین امروز نرم افزار eclipse رو بگیرید و pyDev که پلاگین قدرتمند اون برای برنامه نویسی پایتون هست رو نصب کنید (دلیل استفاده از اون اینه که در لینوکس هم استفاده میشه)....

تا مطلب بعدی خداحافظ

 



نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:,|


FBI یازده هکر روس را بازداشت کرد

                                                                                                         


(استفاده از مطالب وبلاگ فقط با درج منبع (stalker.loxblog.com) مجاز است)

ترجمه شده توسط محمد رضا جلوه/

این هکر ها بسیار باهوش بودند به جای اینکه به بانک ها و شرکت ها حمله کنند که احتمالا امنیت به روزی داشتند آنها به شرکت های کوچک و متوسط و حسابهای شهرستان ها و حتی به کلیسا ها حمله می کردند. حتی قبل از دستگیر شدن نقشه یک سرقت 70 میلیون دلاری را هم داشتند.
در یکم ماه اکتبر به کمک شرکای آمریکاییمان در US و UK و اوکراین و همچنین هلند ما توانستیم با تحقیقات فراوان یکی از بزرگترین جرم های سایبری که تا به حال انجام شده بود را کشف کنیم.
"این یک حلقه دزدی بزرگ بود" این را Gordon Snow کارآگاه بخش جنایات سایبری FBI گفته است.همچنین افزوده:"کاری در این مقیاس یک جنایت جهانی بوده که به صورت موثری به صورت بین المللی رخ داده است".
در این جنایت هکر های اروپای شرقی به وسیله یک تروجان که با نام Z.E.U.S شناخته شده بود کامپیوتر های سراسر جهان را آلوده کردند. این تروجان توسط ایمیل حل می شده و وقتی ایمیل خوانده میشد یک بد افزار خود را روی کامپیوتر قربانی نصب کرده و به صورت مخفیانه کلمات رمز و شماره حسابها و تمام اطلاعات دیگری که در بانکداری مجازی استفاده میشود را کپی برمی داشت و به هکر ها ارسال می کرد. هکر ها هم این اطلاعات را برای دست یابی به حساب های بانکی قربانی استفاده کرده و از حساب وی برداشت های بزرگی را انجام می دادند که به حساب هایی انتقال داده می شد که توسط یک سازمان هک حفاظت می شد و بیشتر افراد این سازمان هم در کشور های دیگر دنیا بودند. زمانی که این سازمان از این حساب های الکترونیکی محافظت می کرد می توانست این پول ها را به حساب روسای هکر خود در اروپای شرقی بفرستد یا اینکه حساب ها را به پول نقد تبدیل کرده و از کشور خارج کند و بابت این کارشان آنها حق کمیسیون می گرفتند.
(جزئیات این گزارش در پست های بعدی  گذاشته می شود)
لطفا برای حمایت از ما روی لینکهای تبلیغاتی اطراف وبلاگ کلیک کنید (فقط کلیک کنید هیچ هزینه ای برای شما نداره ولی وبلاگ در ازای این کار شما پول در میاره)

                                          



نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:اخبار هک,هک و امنیت,بازداشت هکر ها,هکر ها به دام افتادند,,|


از دست اسلحه جدید ارتش آمریکا نمی توان پنهان شد xm25

 


(استفاده از مطالب وبلاگ فقط با درج منبع (stalker.loxblog.com) مجاز است)

نویسنده:loner

 


ارتش آمریکا در حال سازمانی کردن سلاحی آینده نگرانه و پیشرفته است که گلوله های موثر و قدرتمند این سلاح توسط امواج رادیویی کنترل می شود و برای اولین بار در افقانستان امتحان شد.
XM25 نام این سلاح است. گلوله های آن طوری برنامه نویسی شده اند که پس از پیمودن یک مسافت خاص خود به خود منفجر شوند. این کمک می کند که دشمنان راحتتر نابود شوند و فرقی نمی کند کجا مخفی شده باشند (پشت دیوار یا سنگر یا هر پناه دیگری).
برد مفید این سلاح 2300 فوت (حدود 700 متر) است که این کمک میکند تا این اسلحه به اهدافی دست پیدا کند که خارج از برد اسلحه های معمول هستند.
xm25 فقط برای ارتش آمریکا طراحی شده و در حال بکار گیری آن در گروه ها و دسته های مختلف ارتش هستند که همین حالا هم از آن استفاده می شود.
برای هدف گیری با این سلاح از یک سامانه لیزری استفاده میشود تا مسافت دقیق تا هدف را پیدا کند. پس از آن سرباز می تواند مسافتی را که گلوله باید در کنار یا نرسیده به هدف منفجر شود را مشخص کند که می تواند تا 3 متر باشد.
از این پس سربازان برای نابودی تک تیر اندازان دشمن به جای درخواست حمله هوایی از این سلاح کمک خواهند گرفت. نحوه کارکرد این اسلحه این است که گلوله های 25 میلیمتری آن حاوی یک چیپ(chip) هستند که مسافت و محل دقیق هدف را از سامانه هدف گیری لیزری میگیرد تا هدف را به بهترین شکل نابود کند.
Christopher Lehner سرگروه پروژه این سلاح از آن به عنوان تغییر دهنده بازی یاد کرده و گفته است که شکی نیست که کشور های دیگر و ارتش های دیگر هم به زودی تلاش می کنند تا از آن کپی برداری کنند. او انتظار دارد که ارتش حداقل 12500 قبضه از این سلاح را برای مرحله بعدی سفارش دهد که این برای همه سربازانی که در پیاده نظام و گروه های ویژه هستند کفایت می کند.
Christopher Lehner همچنین گفته است که ما با این سلاح امان دشمنان خود را برای همیشه خواهیم برد. تاکتیک ها باید عوض شده و دوباره نوشته شوند زیرا تنها کاری که دشمنان می توانند بکنند فرار کردن است.
این اسلحه برای هر نوع جنگی عالی به نظر می رسد خصوصا برای جنگ خیابان به خیابان که سربازان آمریکایی آن را در افقانستان تجربه میکنند که دشمنان آنها در پشت دیوار ها پنهان میشوند.
دقت انفجار این سلاح باور نکردنی است به صورتی که اگر سرباز سلاح را برای انفجار در یک متری هدف تنظیم کرده باشد درست در همان یک متری هدف منفجر میشود.


لطفا برای حمایت از ما روی لینکهای تبلیغاتی اطراف وبلاگ کلیک کنید (فقط کلیک کنید هیچ هزینه ای برای شما نداره ولی وبلاگ در ازای این کار شما پول در میاره)



نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:سلاح,اسلحه جدید,سلاح جدید آمریکا,پنتاگون,سلاح های جدید,سلاح اتمی,سلاح کشتار جمعی,سلاح پیشرفته و خفن,xm25,|


آمریکا اسلحه ماوراء‌ الصوت‌ خود را آزمایش می کند(HTV-2)

 



نام اسلحه:DARPA

اولین نمونه ماورائ صوت اسلحه جدید آمریکا با چندین برابر سرعت صوت اقیانوس آرام را پیمود. 17 نوامبر در یک پرواز بی عیب و نقص این عملیات انجام شد.
حالا قدرت و ظرفیت جدیدی برای ارتش آمریکا ایجاد شده که بتواند به هر هدفی بر روی زمین در کمتر از یک ساعت یورش برد.

این سلاح به عنوان یک سلاح ماورای صوت به جای اوج گرفتن و بالا رفتن در فضا مانند یک موشک بالستیک و سرانجام هم پایین آمدن در یک خط سیر نسبی با اتمسفر حرکت می کند.
این موفقیت ارتش us در پی دو آزمایشی که شکست خورده بود بدست آمد.
مقامات و متخصصین پنتاگون با دقت داده های حاصل از این پرواز را تحلیل کرده اند و آن را یک موفقیت بزرگ ارزیابی میکنند.

داشتن پروژه های هوایی و ماورا صوت متعدد در دست اجرا به روزهای اولیه ارتش آمریکا در تولید و ارتقا موشک ها و هواپیما ها شباهت دارد. امروزه هر پیشرفتی که در زمینه هوا فضا و ماورا صوت صورت گیرد به نظر می رسد که پنتاگون سود می برد.در حال حاضر ارتش آمریکا یک هدف واحد دارد که آن هم حمله جهانی و یک پارچه(از همه جهات) به اهداف تعیین شده در زمین است.

لطفا برای حمایت از ما روی لینکهای تبلیغاتی اطراف وبلاگ کلیک کنید (فقط کلیک کنید هیچ هزینه ای برای شما نداره ولی وبلاگ در ازای این کار شما پول در میاره)



نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب: سلاح,اسلحه جدید,سلاح جدید آمریکا,پنتاگون,سلاح های جدید,سلاح اتمی,سلاح کشتار جمعی,سلاح پیشرفته و خفن,,|


بازی I am weapon (نسخه جدید بازی های sigma-team )

 

 

 

 

 

 

 

 

(استفاده از مطالب وبلاگ فقط با درج منبع (stalker.loxblog.com) مجاز است)

 


شما را نمی دانم ولی تعداد طرفداران بازی های گروه سیگما تیم از ابتدای کار کم نبوده و حالا هم روند رو به رشد خود را دارد. این مطلب را می توان از آمار شگفت انگیز دانلود این بازی های نسبتا کم حجم و از تراکم اعضای جدیدی که در تالار گفتمان سایت www.sigma-team.net ثبت نام می کنند فهمید.
این را به عنوان یک طرفدار پروپا قرص این بازی ها عرض می کنم که این شرکت در دنیای بی رحم بازی های کامپیوتری که هر شرکتی قدرت دوام آوردن را ندارد بسیار خوب عمل کرده.
اگر شما هم حداقل یک نسخه از این بازی را انجام داده باشید حتما چشم به راه نسخه های جدید آن می نشینید. اما زمان زیادی تا انتشار جدیدترین بازی این شرکت نمانده. که I am weapon نام دارد.
اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس نمی باشد و به چند عکس از محیط بازی که حتی از نسخه های قبلی هم مجذوب کننده تر است و یک متن کوتاه از خود سایت بازی خلاصه می شود.
آدرس عکس ها:
http://www.sigma-team.net/games/coming-soon/i-am-weapon.html

ترجمه متن منتشر شده توسط sigma-team:(ترجمه توسط loner)

"باز هم عذر خواهی ما را به خاطر نبود خبری از پروژه های جدیدمان را بپذیرید و امروز روز موعود است!
ما از این که I am weapon را به شما عرضه می کنیم بسیار مسروریم. این بازی در حال حاضر توسط شرکت krealit در دست توسعه و تکمیل است.
ما امیدواریم که طرفداران مان نا امید نشده باشند زیرا این بازی شگفت انگیز ادامه بازی های قبلی پر فروش یعنی سری Alein shooter است پس حجم زیادی از دشمنان مرده و تعداد زیادی اسلحه و شخصیت و حرکت غیر قابل فراموشی در انتظار شماست.
قسمت عمده از چیز های جدید بازی مربوط می شود به برج دفاعی(دفاع برجکی) که جدیدا اضافه شده و شما مجبور خواهید بود که ارواح دشمنان مرده خود را جمع کنید تا برج تدافعی خود را بسازید تا به شخصیت بازی کمک شود که بتواند به صورت نابرابری با دشمنان بجنگد.
"دنیای کابوس ها رمز آلود و مهیج است. در همان حال که می ترساند باعث شیفتگی هم می شود. قوانین دنیای واقعی اینجا کار نمی کنند اینجا شما تنها هستید!

 چه می شود اگر شما با کابوس ها و رویا ها پر شوید و تنها راه نجات شما خاطدات شما باشند تنها چیزی که شما را به دنیای واقعی متسل می کند.
I am weapon بازیی است که شامل تمامی اکشن ها و برجکهای تدافعی و کشتن هیولاها و بالا بردن توانایی ها و خرید سلاح های جدید می شود و به شما کمک می کند که از دنیای کابوس ها و رویا ها بیرون آمده و به حقیقت باز گردید و بفهمید که چه اتفاقاتی افتاده بوده است."

 


امکانات جدید بازی:


Crowds of enemies. Up to 50 on one game screen.
- Unique game world - dip into dream world, created by the main character's imagination.
- In-game shop - collect the coins, buy weapons and new kinds of defense towers, improve main character's skills.
- Tower Defense elements in classic Action/Arcade game.
- Special facilities of the main character - time slowdown, chainsaw, teleportation

 

 

 

 

 

 

 

 



نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:بازی I am weapon (نسخه جدید بازی های sigma-team ),بازی های سیگما تیم,دانلود بازی سبک,دانلود بازی های جدید,بازی های جدید,اخبار بازی,|


ساکس و وی پی ان مجانی

اینجا یه سایت رو معرفی می کنم که به نظر بهترین جا برای خرید ساکس و وی پی ان میاد...
سایت maximvpn.com  یه سایت خوبه که سرویس های صد در صد کارآمد رو با نازلترین قیمت می فروشه (برای مثال اکانت یک ماهه وی پی ان 3000 تومان) که از مزایای دیگه این سایت میشه به سرعت بالا در ارائه خدمات و مطمئن بودن از کارکرد اکانت هاش اشاره کرد (من خودم همیشه از همین سرویس استفاده میکنم) تازه با خرید اکانت های یک ماهه اون میتونید بیشتر از دو ماه ازشون استفاده مجانی کنید(احتمالا این یه باگی چیزیه البته واسه ما بد نشده!).
البته خود سایتش هم سبکه و سریع لود میشه که واسه کسایی که از dial up استفاده میکنن خوبه. ضمنا می تونید به صورت آنی از اون خرید کنید که این کار از طریق درگاه بانک سامان انجام میگیره و دارندگان تمامی کارت های عضو شتاب می تونن از اون استفاده کنند...
فقط یادآور می شم که آدرس ایمیل خودتون رو که در ابتدای سفارش از شما خواسته میشه درست وارد کنید چون که مشخصات محصولی که سفارش میدین به ایمیل شما ارسال میشه.

لطفا برای حمایت از ما روی لینکهای تبلیغاتی اطراف وبلاگ کلیک کنید (فقط کلیک کنید هیچ هزینه ای برای شما نداره ولی وبلاگ در ازای این کار شما پول در میاره)

 

خرید ساکس و وی پی ان ارزان کلیک کنید



نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:ساکس و وی پی ان مجانی ,|


فرهنگ من

 

                                              

از تمام بازدید کنندگان این وبلاگ خواهشمندم این وبلاگ و تمام پیوند های آن را لینک کنند.

برای جاودانگی کرد و کردستان با هم بکوشیم لحجه فرقی ندارد کردی باید آموخته شود همان طور که ترکی و فارسی آموخته می شود. آموزش داده شود نوشته شود تا حفظ شود و باقی بماند. اگر شما هم دوست دارید وبلاگ بنویسید کار فرهنگی کنید یا نرم افزاری در این زمینه بسازید با من ارتباط برقرار کنید.

kurdistan_son@yahoo.com

یا همین پایین نظر بدهید

 

 



نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |جمعه 1 ارديبهشت 1398برچسب:,|


آموزش عیور از تحریم

سلام  دوستان عزیز.

تو این مطلب می خوام یه کم درباره پروکسی ها بگم و اینکه چی هستند و به چه دردی می خورند؟ خوب همه می دونن که پروگسی چیه ولی بیشتر ما تو استفاده کردن از اون ها مشکل داریم...

اولین راه ما اینه که یه فیلتر شکن  داشته باشیم و از اون استفاده کنیم ولی من قصد آموزش عبور از فیلرزینگ رو ندارم بلکه بیشتر قصدم اینه که نحوه دور زدن تحریم ها رو آموزش بدم.

شما می تونید واسه خودتون vpn یا socks رو بخرید و بعد هم به شیوه زیر استفاده کنید. البته لازم نیست حتما بخرید ولی افرادی که می خوان استفاده مداوم رو از یه سایت خاص که تو تحریم هست رو داشته باشند باید پول خرج کنند...

 

با یه کم حوصله و گشت و گذار ساده می تونید سرویس های ساکسی یا پروگسی یا vpn  رو پیدا کنید که ظاهرا مجانی هستند البته هیچ چیز مجانی نیست و امکان داره در پشت پرده اتفاقات زیادی بیفته.

حالا یکی از برنامه های زیر رو دانلود کرده و نصب کنید که من شدیدا پروگسی فایر رو توصیه میکنم چون کار کردن باهاش آسون تره و در واقع کار هم می کنه. (لینک دانلودشون همین چا هست)

proxyfier

invisible browsing 7


دانلود پروگسی فایر



رمز :www.p30user.com

 

حالا باید یه سری آدرس پروگسی پیدا کنید که از اون ها استفاده کنید. این هم یه لیست کامل که بیشترشون کار می کنند! فرمت اونها به این صرورته که اون اعداد نقطه دار ip اند و اعداد کوچیکتر هم شماره پرت.

فقط خواهشا یه کاری بکنید روی لینک های تبلیغاتی اطراف وبلاگ کلیک کنید آخه من کلی وقت رصف نوشتن این مطالب می کنم. و از شما انتظار همایت دارم...(این کار برای شما هیچ هزینه ای نداره)

209.190.36.133:3128
221.195.42.195:8080
93.123.45.23:8008
186.115.156.52:3128
95.38.30.199:8080
202.169.62.139:8080
201.211.235.176:8080
222.165.175.118:3128
208.52.90.222:80
46.232.207.230:8080
190.211.131.4:8080
118.97.170.195:8080
118.97.165.234:8080
188.127.230.133:3128
177.100.19.151:8080
202.148.18.13:8080
187.60.121.42:3128
203.66.188.252:8080
187.63.203.166:3128
123.136.71.149:80
95.211.160.210:3128
190.12.76.117:80
61.47.57.234:3128
93.180.62.114:80
173.236.215.248:3128
187.49.65.2:8080
221.210.40.150:8080
62.210.226.142:3128
177.23.151.146:3128
200.178.100.97:8080
113.28.42.81:80
118.97.44.156:8080
212.34.160.66:3128
118.96.123.8:8080
186.215.68.50:3128
202.46.67.195:3128
198.96.86.68:80 HTTPS
111.119.199.82:8080
114.33.122.8:3128
120.35.31.101:8080
202.150.130.138:8080
212.126.99.102:8080
118.96.246.217:8080
187.72.136.140:3128
190.220.157.114:8080
174.137.184.37:8080
115.124.65.6:8181
118.97.221.53:8080
190.144.250.172:8085
212.233.140.161:8080
110.136.148.111:8080
123.49.4.210:8082
190.25.148.166:3128
190.42.186.33:3128
41.178.213.59:8080
41.129.91.218:8080
92.46.119.133:3128
31.209.97.90:3128
187.17.251.62:3128
210.19.83.197:80
202.51.107.37:8080
211.137.98.18:8080
217.219.133.30:3128
177.32.18.123:3128
201.64.254.228:3128
122.129.102.92:3128
109.203.203.60:3128
180.183.116.160:3128
202.137.18.168:3128
222.124.207.26:8080
118.96.246.217:8080
46.181.165.226:8080
173.252.244.229:80
111.119.199.82:8080
125.162.170.42:3128
190.206.245.245:8080
114.32.72.56:8000
109.224.26.101:8080
189.3.130.242:3128
173.236.204.117:8080
118.96.243.73:8080
50.93.205.222:3128
201.236.80.197:3128
218.108.53.172:3128
208.52.91.203:80
41.35.46.14:8080
59.39.66.20:80
201.219.33.1:8080
218.210.199.252:3128
190.228.1.74:8080
111.92.230.99:80
88.85.125.78:8080
177.19.188.106:3128
190.211.132.1:8080
119.110.72.218:8080
201.248.202.93:8080
190.220.154.42:8080
119.235.255.142:3128
200.160.96.131:3128
219.130.39.9:3128
 

 




نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:antifilter, آموزش ساکس,آموزش پروگسی,,|


برنامه نویسی با Dev C++

  

دوستان دانشجوی رشته های کامپیتر اولین زبانی که باید (به اجبار ) یاد بگیرند معمولا C++ هستش . که البته خیلی ها علاقه چندانی به اون ندارند چون به نظر خیلی ها برای ساختن برنامه های معمولی C++ زبان سخت و پر مشغله ایه.

این دیدگاه می تونه تا حدودی درست باشه ولی من وقتی وقتی مجبور باشم یه کاری رو انجام بدم  سعی می کنم که از همون کار به خوبی استفاده کنم .

واسه سی ++ می توانید از Microsoft Visual Studio  استفاده کنید. اگه به برنامه نویسی برای محیط های مختلف علاقمند هستید بهترین گزینه برای شما Dev C++ است.

Dev C++ یک نسخه دیگه هم داره که Wx Dev C++ است و این یعنی همون چیزی که هر برنامه نویسی می خواد . با نسخه ء Wx شما قادر به طراحی فرم خواهید بود و کار یه کمی راحتتر میشه.

 

برای دانلود نرم افزار wx Dev C++ اینجا را کلیک کنید



نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |شنبه 13 اسفند 1390برچسب:WxDev C++ , آموزش سی پلاس پلاس,دانلود کامپایلر سی C++,,|


خدا حافظی پایتون python farewalls

                       

از این به بعد دیگه تو این وبلاگ سورس کد و آموزش پایشتون گذاشته نمیشه!

ولی واسه دفعه آخر یه سری ابزار بدرد بخور رو واسه آپلود گذاشتم....

برنامه guess ; یه سورس آموزشی به همراه makepyqt که برای تبدیل کد qt به پایتون نیازش دارید....

می رم میرم بدون وداع میرم میرم به خاطره ها خدا حافظ


python_loner.zip - 7.0 Kb

eng_learn_v2.zip - 3.4 Kb



نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |شنبه 13 اسفند 1390برچسب:سورس پایتون,|


تحریم علیه ایران


مدتی هست که دنبال نسخه های جدید نرم افزار های پایتون و جاوا یا حتی C++  بیهوده تمام نتایج گوگل رو دنبال میکنم. شما هم حتما دچار چنین سردرگمی شده اید. که چرا با این جور نرم افزار ها رو تحریم کرد؟

چهره واقعی دشمنان این کشور تازه داره آشکار میشه و خیلی ها تازه دارند به اشتباهات خودشون پی می برند.

آخه تحریم کردن این جور نرم افزار ها چه سودی واسه کشور هایی مثل آمریکا یا اتحادیه اروپا داره؟ قسمت جالب این قضیه اینه که اونها دارن هر کاری رو می کنن که سر و صدای مردم رو در بیارن تا بیفتن به جون هم که (مثلا ) بتونند دوباره از ما سوء استفاده کنند. ولی خوب آخه با تحریم  نرم افزارهای برنامه نویسی یا آپدیت ها یا چیزهایی از این قبیل تنها چیزی بوجود میاد نفرت بیشتر نسبت به اونها و اهداف شیطانیشونه که البته این انزجار برای اونها این بار می تونه خیلی گرون تموم بشه چون کسانی که در این تحریم ها تحت فشار قرار می گیرند خره های کامپیوتر هستند و همین امر هم بالقوه تهدیدات امنیتی و اینترنتی رو نسبت به کشورهای تحریم کننده افزایش می ده و در آخر نتایج زیانبار این اقدامات ابلهانه به خودشون برمی گرده.

از کشورهای غربی انتظار دیگه ای نمی رفت چون این اعمال و این نوع از تحریم ها به عنوان آخرین تیر ترکش اونها به کار رفته و در واقع آخرین چیزی بود به اون مراجعه نکرده بودن. و بزودی بیهودگی این کار استکبار جهانی هم مانند گذشته آشکار میشه.

این گونه رفتارهای خصمانه علیه کشور ایران اعلان صریح جنگ الکترونیک است. حتی به راحتی می توان به غیر کارشناسی بودن این طرح پی برد زیرا دور زدن این گونه تحریم ها برای یک دولت تقریبا هیچ هزینه ای ندارد. از این لحاظ که می توان به راحتی یک سرور در خارج از کشور تهیه کرد تا فایل های تحت تحریم روی آن قرار گیرند و افراد در ایران به آنها دسترسی داشته باشند(البته این کار کمی پیچیده تر از آنیست که گفته شد). حتی افرد عادی هم می توانند این تحریم ها را دور بزنند! سر آخر تنها چیزی که عاید استکبار می سود دشمنی بیشتر و اقدامات بیشتری برای نفوذ و تخریب در سیستم های آنها است.


author:  loner

email: stalker@mihanmail.ir



نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:they banned us, we damn them,|


آموزش نرم افزار Xlight FTP server


(چنانچه مایل به گرفتن آموزش خاصی هستید در قسمت نظرات نظر بدهید)
با استفاده از این نرم افزار می توانید یک سرور FTP رایگان برای خود راه اندازی کنید. می توانید به نحوی آن را روی یک سرور آزاد مثل دانشکده(danger!) راه اندازی کنید تا به راحتبی فایلهایتان را دریافت و ارسال کنید.

 


از پنجره بالایی علامت (computer+) را کلیک کنید و در پنجره حاضر آدرس آی پی خود را بنویسید.(پورت FTP 21 است ) و ok کنید.


برای مشاهده ادامه متن به ادامه مطلب بروید.


:. ادامه مطلب .:

نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |شنبه 6 اسفند 1390برچسب:FTP, internet, آموزش نرم افزار اینترنت,|


آموزش لغات زبان انگلیسی

آموزش لغات پیشرفته-هر بار 15 لغت:                                  
(شماره آموزش 1)                                               
توسط: wolf



boisterous    خشن وزبر،خشن وبى ادب
boisterous \BOY stir uss\
(adj.)—rough and stormy; noisy and
undisciplined



cacophonous   بدصدا،ناهنجار
cacophonous \ke KOF en uss\
(adj.)—jarring, unpleasantly noisy



circumlocution   طول وتفصيل در کلام ،بيان غير مستقيم
circumlocution \sir cum loh KYOO
shun\ (n.)—roundabout, lengthy way
of saying something



discordant    ناسازگار،ناموزون ،مغاير
discordant \di SKOR dint\
(adj.)—harsh-sounding, inharmonious,
conflicting



bombastic    گزاف ،قلنبه ،مطنطن
bombastic \bom BASS tic\
(adj.)—using high-sounding but
meaningless language

ادامه در ادامه مطلب....


:. ادامه مطلب .:

نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |شنبه 6 اسفند 1390برچسب:لغات زبان, زبان انگلیسی,vocabulary,آموزش لغات تافل, لغات سخت,,|


آموزش اصطلاحات انگلیسی

آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی:
(شماره آموزش 1)




gain ground ; progress, advance ; پیشرفت کردن

spending time; staying

time is money; time is worth moneny, time wasted is like wasting money

business is war;

keep your head down;

see the point; understand the idea that is being expressed

a real go getter; ambitious person, enterprising person, person who takes initiative

in a fury; خشمگین

life is not a game; don't tease destiny, we should all take life seriously

a loose fish; آدم هرزه

luck-out; (Slang) have good luck; succeed by total luck

rock the boat; shake the boat sharply from side to side, break the equilibrium

storming the target; attempt to conquer the target

under a cloud; under suspicion, suspected

marching orders; فرمان حرکت برای جنگ

caught in the very act; apprehended or detected while perpetrating a crime, caught red-handed

a prosy talk; صحبت صریح و بیروح

dig out; discover, reveal, disclose

dead wood; dead branches on a tree, dead wood or branches; useless material





نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |شنبه 6 اسفند 1390برچسب:اصطلاح,idiom,expression,آموزش ضرب المثل,آموزش لغات انگلیسی,|


daily vocabulary

لغات روزانه انگلیسی (وبلاگ stalker):
این لغات از منابع مختلفی مانند کتاب های
The 4000 Vocabulary Essential for an Educated Vocabulary
و target vocabulary
برگزیده شده اند.(با معنای فارسی آماده یادگیری)


accomplice     one who aids a  همدست ،(حق ).شريک يا معاون جرم
lawbreaker
accord         agreement    ،وفق دادن ،اشتى دادن
accost         to approach and speak to    مخاطب ساختن ،مواجه شدن
accouter     equip, clothe    اماده ء جنگ کردن ،مجهز کردن ،ملبس کردن
accredit     authorize    اعتبارنامه دادن ،استوارنامه دادن
accrete     grow larger     با هم يکى شدن ،تواما رشد کردن
accrue         accumulate  افزايش يافتن ،انباشتن
accumulate     amass   تلفيق کردن ، جمع کردن ، روي هم نهادن
acerbic     caustic, bitter (of speech)
acme         summit, zenith         اوج ،ذروه ،قله ،منتها(درجه ء)،سر،مرتفعترين نقطه
acolyte     assistant (usually to clergy)       دستيار کشيش
acoustic                                           pertaining to sound
acquaint     familiarize      اشنا کردن ،اگاه کردن ،مسبوق کردن
acquiesce     agree passively      تسليم شدن ،تن در دادن
acquit         free from blame         ابراء،(حق ).تبرئه کردن ،روسفيد کردن
acrid         pungent, caustic, choking    دبش ،گس ،سوزاننده ،(مج ).زننده ،تند خو
acrimonious     caustic, resentful      تند،زننده ،سوزان
acrophobia         fear of heights    ترس‌ از بلندي‌
actuate     induce, start    بکار انداختن ،مسلح کردن مين
acumen         insight   تيز هوشى ،تيز فهمى ،فراست
acute         sharp, intense  تيزرو،نوک تيز،(طب )حاد،بحرانى      
ad     nauseam to a ridiculous degree      پيشوندى است لاتين به معنى(به)
ad-lib         improvise
adage         proverb مثل ،امثال و حکم
adamant         insistent    جسم جامد و سخت ،مقاوم ،يکدنده ،تزلزل ناپذير
adapt         adjust to changing conditions     سازوار كردن‌، وفق‌ دادن‌، موافق‌ بودن‌،
adaptable     pliable
addendum     appendix, supplement ضميمه ،ذيل ،افزايش ،الحاق
adduce         offer as example   ايراد کردن ،اقامه کردن ،تقديم کردن
adept         skillful   زبر دست ،ماهر،استاد،مرد زبردست
adhere         stick to    پيوستن‌، وفادار ماندن‌،هواخواه‌ بودن‌،
adherent     supporter     بهم چسبيده ،تابع ،پيرو،هواخواه ،طرفدار
adieu         farewell     خدا حافظ،خدانگهدار،بخدا سپرديم
adipose     fatty   چرب ،پيه دار،پيه مانند،روغنى شده
adjacent     next to     نزديک ،مجاور،همسايه ،همجوار،ديوار بديوار
adjourn     suspend, discontinue      ،خاتمه يافتن(جلسه)،موکول بروز ديگر شدن
adjudicate     judge   فتوى دادن ،حکم کردن
adjunct     addition     افزوده ،ملازم ،ضميمه
administer     manage     اداره کردن ، نظارت کردن ، مدير
admissible     allowable  قابل قبول ،قابل تصديق ،پذيرفتنى ،روا،مجاز
admonish     warn gently نصيحت کردن ،پند دادن
ado         fuss, commotion
Adonis         a beautiful man (افسانه ء يونان )جوان زيبايى که مورد علاقه افروديت بود،
adroit         skillful چالاک ،تردست ،چيره دست
adulation     applause, worship  پرستش ،ستايش ،چاپلوسى
adulterate     contaminate, corrupt  تقلب کردن ،جازن ،قلابى
adumbration     overshadow  سايه افکنى ،نشان دادن ،خلاصه
advent         arrival of something important ظهور و ورود
adventitious    accidental, extrinsic  نابجا، عارضي‌،

adverse     unfavorable, opposing   ناسازگار،مضر،روبرو
adversity     hardship   فلاکت ،ادبار و مصيبت ،روزبد
advise         give counsel  توصيه‌ دادن‌، قضاوت‌ كردن‌،پند دادن‌، رايزني‌ كردن‌
advocate     urge, support  ،طرفدارى کردن ،حامى ،طرفدار،وکيل
aegis         that which protects, sponsorship سپر،پرتو،ظل
aerial         pertaining to the air  انتن هوايى راديو،هوايى
aerobics     exercise هوايي‌، هوازي‌



این پست در وبلاگ استاکر پست ثابت است(هر روز اضافه می شود)...



نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |شنبه 6 اسفند 1390برچسب:آموزش زبان,انگلیسی,یادگیری انگلیسی,آموزش,زبان,,|


آموزش CMD

                           

                               

CMD tutorial
author: Mojtaba Eshghi


making batch programs using cmd
1-you should first type your program using notepad and then save them with the extention of *.bat or
2-you can use the "copy con filename.bat" command.like in;(you should press Ctrl&Z at the end of your program)


C:\>copy con new.bat
echo this is the first batch snippet you have written
pause
^Z
        1 file(s) copied.

your output file should be something like this


pause
use this command at the end or middle of your snippet to tell cmd.exe that hangs the interpretation of your *.bat
program.like in the previous example.


call
you can use this command to call your programs in command prompt environment, but remember to write the file extention.




start
starts a separate window to type your desired command



type
displays the content of some of the files like text, doc...



format
formats your hard drives, use "format /?" to get some more help on this command.



ftp
this command causes ftp protocol environment to run, ftp(file transfer protocol) is a part of the URL (uniform resource location) protocol, and you can transfer (send and recieve) your desired files to or from server,
some of ftp commands are described here;
first of all you need an remote server(or you can connect to remote client PC using telnet);
use "o serverip" to open a connection to your remote server and then use "pwd", "cd", "dir", and other commands available(depended on your server) to move to directories you want, use "get filename.extentio" to recieve some files from remote computer, use "send filename.extention"  to send some files to your server.
you  can view full command list and help for commands using "help" command.


 

 



نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:,|


آموزش cmd

                       

                             

آموزش cmd :

چون تایپ ده انگشتی فارسی سریع بلد نیستم انگلیسی نوشتم . زبانش ساده  است و دستورات اصلی رو شامل میشه.                                                                                                                                                 

 

author: Mojtaba Eshghi
cmd(command prompt) is a way to communicate to your OS(operating system)
it's like the command shell for linux.



:. ادامه مطلب .:

نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:آموزش کامند,داس,آموزش داس,command prompt, dos,|


سورس کد پایتون

سورس کد پایتون:

#!usr/bin/python
import sys
import time
from PyQt4.QtCore import *
from PyQt4.QtGui import *
def about():
    app=QApplication(sys.argv)
    promessage='Under the supervision of Mojtaba Eshghi, stalker.loxblog.com ,micro_mciro.yahoo.com'
    o='your OS software is not a registered version'
    q='several signs of infected softwares detected  '
    label=QLabel('<font color=blue size=150><b>'+promessage+'</b><font>')
    label.show()
    QTimer.singleShot(120000, app.quit) # 1 minute
    app.exec_()

    


:. ادامه مطلب .:

نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:آموزش پایتون,پایتون,یادگیری پایتون,زبان پایتون,قطعه کد پایتون,سورس کد,سورس پاتون,Python,,|


آموزش python

 

              

در این قسمت یک برنامه ء کوچک که کاملا تحت خط فرمان هست و خودم نوشتم رو گذاشتم . برای افرادی که تازه رفتن سراغ پایتون و مبتدی ها بدرد می خوره وساطای سورس کد تمام توضیحات گذاشته شده .

توصیه من اینه که اول همه متن رو به یک نرم افزار بدرد بخور مثل notepad++ یا programmer's notepad انتقال بدین بعد روش کار کنید. سورس کد کاملا سالمه و کار می کنه . (در واقع یک سری عدد تصادفی بین دو عدد تصادفی دیگه تولید می کنه که باید توسط کاربر حدس زده بشه)

برای مشاهده سورس کد به ادامه مطلب بروید.


:. ادامه مطلب .:

نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:آموزش پایتون,پایتون,یادگیری پایتون,زبان پایتون,قطعه کد پایتون,سورس کد,سورس پاتون,Python,|


مقابله با تحریم نرم opposition with soft embargo

 

 

                   

Does anybody know what the hell is going on in the WORLD?
I just started learning Jython (an implementation of the great PYTHON) but I abondoned it without learning even one term of it!
I have searched all over the internet for TWO days to see if there is any information about JES(jython environment for students) but I haven't found anything yet.
whenever you go to 'sourceforge' and they say that your country is banned and we can't send you the bloody hell requested files (I f.*.c.k your files a**holes).
Anybody here (GREAT IRAN) knows that we're in a damn hard situation. But it seems that no one wants to protest again these prohibition that west raises them against
our country? I don't mean that we should protest against our country but I do say that our government should do something for that, I mean we are banned
and how can we get the files and stuff we need when they ban their services for our IPs(internet protocols), there must be something to do, I don't know exactly but we can use some kind proxy or maybe VPN (virtual private connections). but we are sitting and watching the numbers of increasing important websites that ally their government to ban us. for example witch one of you guys can download the new version of DEV-C++ or wxDEV-C++ or wx-Python or even python interpreter (!) or jython, cPython, ironPython, all sourceforge devlopement softs and java developement tools (hah so life is being a hell for newbie progarmmers in iran who want to learn up-to-date languages not old c++ or 8086 assembly), all these and many other softwares and developement kits...
for more information on how IRAN is banned by its enemies (American zombies) only check it out in www.softpedia.com and try to download some of Open-Source
softwares and you will face this " sorry, request forbidden for your location" (how annoying).

whatever, We are IRANian and IRANians remain alive with or without the help or services of those zombie Americans (I wish God kick their asses in the hell)...
but I promise that we will knock them one day...
 
 



نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:,|


راه اندازی سرور پاره وقت FTP برای وبلاگ stalker

راه اندازی سرور پاره وقت FTP با نام KOBRA
برای وبلاگ .

سرور FTP وبلاگ راه اندازی شده و برای استفاده از آن باید در خبرنامه عضو شوید و پسوورد و یوزر به ایمیل شما ارسال خواهد شد....

مزایای استفاده از این FTP:
1-سرعت بالا
2-امکان دریافت و دانلود تمامی فایلهای روی سرور که شامل حدود یک ترابایت نرم افزار های کم یاب در بسیاری از زمینه ها و مجوعه ای بی نظیر از مقالات و کتب الکترونیکی می باشد.
3-امنیت
4-امکان به اشتراک گذاری فایل های pdf, doc, zip و دیگر فایل های غیر اجرایی.
5-امکان ایجاد پوشه ء اختصاصی
6-باز هم سرعت
7-رایگان



نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:,|


تبلیغات بسیار ارزان هر بنر فقط روزی 500 تومان ! یعنی دقیقه ای نیم تومان!


در این وبلاگ تبلیغات بسیار ارزان پذیرفته می شود....

به ازای هر بنر فقط روزی 500 تومان!

                                                                         برای سفارش تبلیغات با شماره   09117206945   تماس بگیرید.



نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:تبلیغات ارزان, تبلیغات, تبلیغات رایگان, رایگان,فروش, رایگان,تبلیغات ارزون,فقط,روزی, هزار,|


آخرين مطالب
آموزش جاوا- جلسه اول
بهترین سایت برای دانلود بهترینهای ویدئو و موزیک کردی
لینوکس کامند شل
python
FBI یازده هکر روس را بازداشت کرد
از دست اسلحه جدید ارتش آمریکا نمی توان پنهان شد xm25
آمریکا اسلحه ماوراء‌ الصوت‌ خود را آزمایش می کند(HTV-2)
بازی I am weapon (نسخه جدید بازی های sigma-team )
ساکس و وی پی ان مجانی
فرهنگ من
آموزش عیور از تحریم
دانلود نرم افزار تحت تحریم cx_freeze
برنامه نویسی با Dev C++
خدا حافظی پایتون python farewalls
تحریم علیه ایران
آموزش نرم افزار Xlight FTP server
آموزش لغات زبان انگلیسی
آموزش اصطلاحات انگلیسی
daily vocabulary
آموزش CMD
آموزش cmd
سورس کد پایتون
آموزش python
مقابله با تحریم نرم opposition with soft embargo
راه اندازی سرور پاره وقت FTP برای وبلاگ stalker


موضوعات
برنامه نویسی فرهنگ من (زبان کردی) امنیت JAVA آموزش زبان English آموزش نرم افزار لینوکس آموزش اینترنت بازی های کامپیوتری اسلحه و جنگ افزار
پيوند وبلاگ

کرد و کرمانج کردستان را پاس بداریم بزرگترین مرکز موسیقی و ویدئوی کردی تلویزیون کردستان آموزش زبان کردی ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نرم افزار و کامپیوتر و آدرس stalker.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

آرشيو
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
نويسندگان
نويسنده وبلاگ :
رامان (متفکر)
loner
محمد رضا جلوه
آمار سايت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS
لوگوي دوستان
موزيک و کد جاوا


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 59670
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1