کامپیوتر و کردستان
برای جاودانگی کردستان

Main My profile designer
در باره ي ما

وبلاگ رامان (برنامه نویس جاوا)
پيوند روزانه
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
:: تمام پيوندها ::
جستجو در سايت
"لطفا از کلمات کليدي براي جستجو استفاده کنيد !!!


طراح قالب

Www.LoxBlog.Com
FBI یازده هکر روس را بازداشت کرد

                                                                                                         


(استفاده از مطالب وبلاگ فقط با درج منبع (stalker.loxblog.com) مجاز است)

ترجمه شده توسط محمد رضا جلوه/

این هکر ها بسیار باهوش بودند به جای اینکه به بانک ها و شرکت ها حمله کنند که احتمالا امنیت به روزی داشتند آنها به شرکت های کوچک و متوسط و حسابهای شهرستان ها و حتی به کلیسا ها حمله می کردند. حتی قبل از دستگیر شدن نقشه یک سرقت 70 میلیون دلاری را هم داشتند.
در یکم ماه اکتبر به کمک شرکای آمریکاییمان در US و UK و اوکراین و همچنین هلند ما توانستیم با تحقیقات فراوان یکی از بزرگترین جرم های سایبری که تا به حال انجام شده بود را کشف کنیم.
"این یک حلقه دزدی بزرگ بود" این را Gordon Snow کارآگاه بخش جنایات سایبری FBI گفته است.همچنین افزوده:"کاری در این مقیاس یک جنایت جهانی بوده که به صورت موثری به صورت بین المللی رخ داده است".
در این جنایت هکر های اروپای شرقی به وسیله یک تروجان که با نام Z.E.U.S شناخته شده بود کامپیوتر های سراسر جهان را آلوده کردند. این تروجان توسط ایمیل حل می شده و وقتی ایمیل خوانده میشد یک بد افزار خود را روی کامپیوتر قربانی نصب کرده و به صورت مخفیانه کلمات رمز و شماره حسابها و تمام اطلاعات دیگری که در بانکداری مجازی استفاده میشود را کپی برمی داشت و به هکر ها ارسال می کرد. هکر ها هم این اطلاعات را برای دست یابی به حساب های بانکی قربانی استفاده کرده و از حساب وی برداشت های بزرگی را انجام می دادند که به حساب هایی انتقال داده می شد که توسط یک سازمان هک حفاظت می شد و بیشتر افراد این سازمان هم در کشور های دیگر دنیا بودند. زمانی که این سازمان از این حساب های الکترونیکی محافظت می کرد می توانست این پول ها را به حساب روسای هکر خود در اروپای شرقی بفرستد یا اینکه حساب ها را به پول نقد تبدیل کرده و از کشور خارج کند و بابت این کارشان آنها حق کمیسیون می گرفتند.
(جزئیات این گزارش در پست های بعدی  گذاشته می شود)
لطفا برای حمایت از ما روی لینکهای تبلیغاتی اطراف وبلاگ کلیک کنید (فقط کلیک کنید هیچ هزینه ای برای شما نداره ولی وبلاگ در ازای این کار شما پول در میاره)

                                          



نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:اخبار هک,هک و امنیت,بازداشت هکر ها,هکر ها به دام افتادند,,|


از دست اسلحه جدید ارتش آمریکا نمی توان پنهان شد xm25

 


(استفاده از مطالب وبلاگ فقط با درج منبع (stalker.loxblog.com) مجاز است)

نویسنده:loner

 


ارتش آمریکا در حال سازمانی کردن سلاحی آینده نگرانه و پیشرفته است که گلوله های موثر و قدرتمند این سلاح توسط امواج رادیویی کنترل می شود و برای اولین بار در افقانستان امتحان شد.
XM25 نام این سلاح است. گلوله های آن طوری برنامه نویسی شده اند که پس از پیمودن یک مسافت خاص خود به خود منفجر شوند. این کمک می کند که دشمنان راحتتر نابود شوند و فرقی نمی کند کجا مخفی شده باشند (پشت دیوار یا سنگر یا هر پناه دیگری).
برد مفید این سلاح 2300 فوت (حدود 700 متر) است که این کمک میکند تا این اسلحه به اهدافی دست پیدا کند که خارج از برد اسلحه های معمول هستند.
xm25 فقط برای ارتش آمریکا طراحی شده و در حال بکار گیری آن در گروه ها و دسته های مختلف ارتش هستند که همین حالا هم از آن استفاده می شود.
برای هدف گیری با این سلاح از یک سامانه لیزری استفاده میشود تا مسافت دقیق تا هدف را پیدا کند. پس از آن سرباز می تواند مسافتی را که گلوله باید در کنار یا نرسیده به هدف منفجر شود را مشخص کند که می تواند تا 3 متر باشد.
از این پس سربازان برای نابودی تک تیر اندازان دشمن به جای درخواست حمله هوایی از این سلاح کمک خواهند گرفت. نحوه کارکرد این اسلحه این است که گلوله های 25 میلیمتری آن حاوی یک چیپ(chip) هستند که مسافت و محل دقیق هدف را از سامانه هدف گیری لیزری میگیرد تا هدف را به بهترین شکل نابود کند.
Christopher Lehner سرگروه پروژه این سلاح از آن به عنوان تغییر دهنده بازی یاد کرده و گفته است که شکی نیست که کشور های دیگر و ارتش های دیگر هم به زودی تلاش می کنند تا از آن کپی برداری کنند. او انتظار دارد که ارتش حداقل 12500 قبضه از این سلاح را برای مرحله بعدی سفارش دهد که این برای همه سربازانی که در پیاده نظام و گروه های ویژه هستند کفایت می کند.
Christopher Lehner همچنین گفته است که ما با این سلاح امان دشمنان خود را برای همیشه خواهیم برد. تاکتیک ها باید عوض شده و دوباره نوشته شوند زیرا تنها کاری که دشمنان می توانند بکنند فرار کردن است.
این اسلحه برای هر نوع جنگی عالی به نظر می رسد خصوصا برای جنگ خیابان به خیابان که سربازان آمریکایی آن را در افقانستان تجربه میکنند که دشمنان آنها در پشت دیوار ها پنهان میشوند.
دقت انفجار این سلاح باور نکردنی است به صورتی که اگر سرباز سلاح را برای انفجار در یک متری هدف تنظیم کرده باشد درست در همان یک متری هدف منفجر میشود.


لطفا برای حمایت از ما روی لینکهای تبلیغاتی اطراف وبلاگ کلیک کنید (فقط کلیک کنید هیچ هزینه ای برای شما نداره ولی وبلاگ در ازای این کار شما پول در میاره)



نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:سلاح,اسلحه جدید,سلاح جدید آمریکا,پنتاگون,سلاح های جدید,سلاح اتمی,سلاح کشتار جمعی,سلاح پیشرفته و خفن,xm25,|


آمریکا اسلحه ماوراء‌ الصوت‌ خود را آزمایش می کند(HTV-2)

 



نام اسلحه:DARPA

اولین نمونه ماورائ صوت اسلحه جدید آمریکا با چندین برابر سرعت صوت اقیانوس آرام را پیمود. 17 نوامبر در یک پرواز بی عیب و نقص این عملیات انجام شد.
حالا قدرت و ظرفیت جدیدی برای ارتش آمریکا ایجاد شده که بتواند به هر هدفی بر روی زمین در کمتر از یک ساعت یورش برد.

این سلاح به عنوان یک سلاح ماورای صوت به جای اوج گرفتن و بالا رفتن در فضا مانند یک موشک بالستیک و سرانجام هم پایین آمدن در یک خط سیر نسبی با اتمسفر حرکت می کند.
این موفقیت ارتش us در پی دو آزمایشی که شکست خورده بود بدست آمد.
مقامات و متخصصین پنتاگون با دقت داده های حاصل از این پرواز را تحلیل کرده اند و آن را یک موفقیت بزرگ ارزیابی میکنند.

داشتن پروژه های هوایی و ماورا صوت متعدد در دست اجرا به روزهای اولیه ارتش آمریکا در تولید و ارتقا موشک ها و هواپیما ها شباهت دارد. امروزه هر پیشرفتی که در زمینه هوا فضا و ماورا صوت صورت گیرد به نظر می رسد که پنتاگون سود می برد.در حال حاضر ارتش آمریکا یک هدف واحد دارد که آن هم حمله جهانی و یک پارچه(از همه جهات) به اهداف تعیین شده در زمین است.

لطفا برای حمایت از ما روی لینکهای تبلیغاتی اطراف وبلاگ کلیک کنید (فقط کلیک کنید هیچ هزینه ای برای شما نداره ولی وبلاگ در ازای این کار شما پول در میاره)



نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب: سلاح,اسلحه جدید,سلاح جدید آمریکا,پنتاگون,سلاح های جدید,سلاح اتمی,سلاح کشتار جمعی,سلاح پیشرفته و خفن,,|


بازی I am weapon (نسخه جدید بازی های sigma-team )

 

 

 

 

 

 

 

 

(استفاده از مطالب وبلاگ فقط با درج منبع (stalker.loxblog.com) مجاز است)

 


شما را نمی دانم ولی تعداد طرفداران بازی های گروه سیگما تیم از ابتدای کار کم نبوده و حالا هم روند رو به رشد خود را دارد. این مطلب را می توان از آمار شگفت انگیز دانلود این بازی های نسبتا کم حجم و از تراکم اعضای جدیدی که در تالار گفتمان سایت www.sigma-team.net ثبت نام می کنند فهمید.
این را به عنوان یک طرفدار پروپا قرص این بازی ها عرض می کنم که این شرکت در دنیای بی رحم بازی های کامپیوتری که هر شرکتی قدرت دوام آوردن را ندارد بسیار خوب عمل کرده.
اگر شما هم حداقل یک نسخه از این بازی را انجام داده باشید حتما چشم به راه نسخه های جدید آن می نشینید. اما زمان زیادی تا انتشار جدیدترین بازی این شرکت نمانده. که I am weapon نام دارد.
اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس نمی باشد و به چند عکس از محیط بازی که حتی از نسخه های قبلی هم مجذوب کننده تر است و یک متن کوتاه از خود سایت بازی خلاصه می شود.
آدرس عکس ها:
http://www.sigma-team.net/games/coming-soon/i-am-weapon.html

ترجمه متن منتشر شده توسط sigma-team:(ترجمه توسط loner)

"باز هم عذر خواهی ما را به خاطر نبود خبری از پروژه های جدیدمان را بپذیرید و امروز روز موعود است!
ما از این که I am weapon را به شما عرضه می کنیم بسیار مسروریم. این بازی در حال حاضر توسط شرکت krealit در دست توسعه و تکمیل است.
ما امیدواریم که طرفداران مان نا امید نشده باشند زیرا این بازی شگفت انگیز ادامه بازی های قبلی پر فروش یعنی سری Alein shooter است پس حجم زیادی از دشمنان مرده و تعداد زیادی اسلحه و شخصیت و حرکت غیر قابل فراموشی در انتظار شماست.
قسمت عمده از چیز های جدید بازی مربوط می شود به برج دفاعی(دفاع برجکی) که جدیدا اضافه شده و شما مجبور خواهید بود که ارواح دشمنان مرده خود را جمع کنید تا برج تدافعی خود را بسازید تا به شخصیت بازی کمک شود که بتواند به صورت نابرابری با دشمنان بجنگد.
"دنیای کابوس ها رمز آلود و مهیج است. در همان حال که می ترساند باعث شیفتگی هم می شود. قوانین دنیای واقعی اینجا کار نمی کنند اینجا شما تنها هستید!

 چه می شود اگر شما با کابوس ها و رویا ها پر شوید و تنها راه نجات شما خاطدات شما باشند تنها چیزی که شما را به دنیای واقعی متسل می کند.
I am weapon بازیی است که شامل تمامی اکشن ها و برجکهای تدافعی و کشتن هیولاها و بالا بردن توانایی ها و خرید سلاح های جدید می شود و به شما کمک می کند که از دنیای کابوس ها و رویا ها بیرون آمده و به حقیقت باز گردید و بفهمید که چه اتفاقاتی افتاده بوده است."

 


امکانات جدید بازی:


Crowds of enemies. Up to 50 on one game screen.
- Unique game world - dip into dream world, created by the main character's imagination.
- In-game shop - collect the coins, buy weapons and new kinds of defense towers, improve main character's skills.
- Tower Defense elements in classic Action/Arcade game.
- Special facilities of the main character - time slowdown, chainsaw, teleportation

 

 

 

 

 

 

 

 



نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:بازی I am weapon (نسخه جدید بازی های sigma-team ),بازی های سیگما تیم,دانلود بازی سبک,دانلود بازی های جدید,بازی های جدید,اخبار بازی,|


ساکس و وی پی ان مجانی

اینجا یه سایت رو معرفی می کنم که به نظر بهترین جا برای خرید ساکس و وی پی ان میاد...
سایت maximvpn.com  یه سایت خوبه که سرویس های صد در صد کارآمد رو با نازلترین قیمت می فروشه (برای مثال اکانت یک ماهه وی پی ان 3000 تومان) که از مزایای دیگه این سایت میشه به سرعت بالا در ارائه خدمات و مطمئن بودن از کارکرد اکانت هاش اشاره کرد (من خودم همیشه از همین سرویس استفاده میکنم) تازه با خرید اکانت های یک ماهه اون میتونید بیشتر از دو ماه ازشون استفاده مجانی کنید(احتمالا این یه باگی چیزیه البته واسه ما بد نشده!).
البته خود سایتش هم سبکه و سریع لود میشه که واسه کسایی که از dial up استفاده میکنن خوبه. ضمنا می تونید به صورت آنی از اون خرید کنید که این کار از طریق درگاه بانک سامان انجام میگیره و دارندگان تمامی کارت های عضو شتاب می تونن از اون استفاده کنند...
فقط یادآور می شم که آدرس ایمیل خودتون رو که در ابتدای سفارش از شما خواسته میشه درست وارد کنید چون که مشخصات محصولی که سفارش میدین به ایمیل شما ارسال میشه.

لطفا برای حمایت از ما روی لینکهای تبلیغاتی اطراف وبلاگ کلیک کنید (فقط کلیک کنید هیچ هزینه ای برای شما نداره ولی وبلاگ در ازای این کار شما پول در میاره)

 

خرید ساکس و وی پی ان ارزان کلیک کنید



نوشته شده توسط رامان (متفکر) | لينک ثابت |شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:ساکس و وی پی ان مجانی ,|


آخرين مطالب
آموزش جاوا- جلسه اول
بهترین سایت برای دانلود بهترینهای ویدئو و موزیک کردی
لینوکس کامند شل
python
FBI یازده هکر روس را بازداشت کرد
از دست اسلحه جدید ارتش آمریکا نمی توان پنهان شد xm25
آمریکا اسلحه ماوراء‌ الصوت‌ خود را آزمایش می کند(HTV-2)
بازی I am weapon (نسخه جدید بازی های sigma-team )
ساکس و وی پی ان مجانی
فرهنگ من
آموزش عیور از تحریم
دانلود نرم افزار تحت تحریم cx_freeze
برنامه نویسی با Dev C++
خدا حافظی پایتون python farewalls
تحریم علیه ایران
آموزش نرم افزار Xlight FTP server
آموزش لغات زبان انگلیسی
آموزش اصطلاحات انگلیسی
daily vocabulary
آموزش CMD
آموزش cmd
سورس کد پایتون
آموزش python
مقابله با تحریم نرم opposition with soft embargo
راه اندازی سرور پاره وقت FTP برای وبلاگ stalker


موضوعات
برنامه نویسی فرهنگ من (زبان کردی) امنیت JAVA آموزش زبان English آموزش نرم افزار لینوکس آموزش اینترنت بازی های کامپیوتری اسلحه و جنگ افزار
پيوند وبلاگ

کرد و کرمانج کردستان را پاس بداریم بزرگترین مرکز موسیقی و ویدئوی کردی تلویزیون کردستان آموزش زبان کردی ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نرم افزار و کامپیوتر و آدرس stalker.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

آرشيو
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
نويسندگان
نويسنده وبلاگ :
رامان (متفکر)
loner
محمد رضا جلوه
آمار سايت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS
لوگوي دوستان
موزيک و کد جاوا


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 59669
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1